söndag 23 januari 2011

söndag

Blev kvar hos stinen i natt med, men idag blir det till att åka hem.
Måste städa och fixa lite..
Skulle ha tvättat också, får se om det finns nån ledig tid så ska jag göra det.
Stina tyckte tydligen att det va trångt med både mig och jycken i sängen, haha.
Blir nog skönt att slippa oss ett tag.




Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och snacka lite med stina och hennes lillebror Timon.
Timon och jag hade en väldigt intressant diskussion igår som stina berättade om:


Timon lägger handen på Linda tuttar, klämmer lite och säger efter mycket om och men;
Linda har du hängtuttar?! 
Och sen inte nog med det så frågar han även henne om jag också har hängtuttar 
och näe då kommer knäppisarna fram till att ja har ärtor till tuttar? 
Men HAHAHAHAHAHHAHAHAHA Sååååå jävla klockren ungen kan va ibland alltså! :D


Ja man är som man är när man inte blev som man skulle..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar