lördag 25 december 2010

Juldagen

Julafton tillbringades i Torvalla med Stina och hennes mamma Tina,
vi kikade på kalle och åt julmiddag, snackade skit och bara hade det mysigt!

Nu sitter jag i Orrviken hos mamma och pappa,
innan jag åkte hit hälsade jag på hos moster och farmor.
så här i jultider finns det en person som jag saknar så det gör ont, Farfar.
om jag bara kunde få en liten stund, bara nån minut..
Men jag är tacksam att jag fick möta en så godhjärtat människa i denna elaka värd.
Få veta att det finns godhet och lycka bland allt helvete och hat, tack för tiden jag fick med dig.
Jag älskar dig!

"Låt ingen trycka ner dig, låt ingen jävul komma åt dig.
Ge mig din packning och jag bär den,
för det är du och jag mot världen.
idag och alla andra dar, du och jag mot världen."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar