fredag 5 november 2010

5 november

God eftermiddag.
här sitter man på golvet, käkar pepparkakor och dricker kaffe.
fråga mig inte varför jag sitter på golvet men det finns säkert en schysst anledning.

En viss Eve skulle komma förbi eller ringa i morse när hon vaknade men har inte sett skymten av damen än så jag får väl ringa och kolla läget snart.
iofs pratade jag med henne runt halv 5 i morse så det finns nog en risk att hon sover.

satt och tänkte vanlig ordning så här på morgonkvisten och kom på det att tiden går fruktansvärt snabbt..
jag hinner nästan inte med, vart försvinner tiden? finns det ett liv efter de här? kommer jag känna sig nöjd och lycklig den dagen jag lämnar jorden?
ja jag vet, löjligt värre men jag vill veta!

mamma ringde och sa att hon snart kommer förbi med tv bänk och en matta,
happy moment.
ska käka frulle och släng apå mig lite kläder.

hoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar