måndag 4 oktober 2010

damn

ska börja träna nu har jag bestämt mig för.
efter ett antal veckor med mest bara skräpmat och num num så är det fan dax,
jag och kroken har blivit soffpotatisar (min hund alltså).

Har varit hos Frida hela helgen,
hon ville inte vara hemma själv och Emil skulle åka bort så jag offrade mig.
i fredags hade både jag och frida ett enormt vin-sug så jag skulle springa till bolaget i sista sekunden vilket inte gick så bra..
slutade med att jag och frida hoppade runt i hennes säng i bara underkladerna och drack grogg.
sen kom söta evelina och joinade oss, blev en tur på G3 efter dansandet.
Lördagen låg vi i sängen allihop, förstörda och sjukt jävla bakis..
slutade med filmkväll och skräpmat.

idag har jag och frida städat hennes och emils lägenhet tills han skulle komma hem,
duktiga vi!
på eftermiddagen tog jag min hund och gick hem.
han ligger nu i sängen och sover medans jag inte har den förmågan så jag sitter i soffan och degar.
en liter O´boy har jag lyckats hälla i mig, plus en gurka...
shit hapens! Slänger in lite bilder på mannen i mitt liv.

sleep well.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar